HTML

100 Forinttal a Föld körül

Elhatároztam, hogy körbeutazom a világot 100 forintok gyűjtéséből. a blog a gyűjtés kezdetétől az utazás végéig fog szólni.

Friss topikok

  • craigerone: Hello Gabor Csak most talaltam meg a blogod, meg nem volt idom az egeszet vegigolvasni, de kurvaj... (2010.01.02. 01:39) Az új póló és a szeptember kezdetét veszi...
  • Carcharias: Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll ... (2008.09.21. 18:00) Jesus Christ avagy stoppal 'Halason
  • Fanni: reszkess balaton:) na akkor vegre mar csak talalkozunk,nemde?de-de.p (2008.07.06. 12:52) Még egy kör!
  • zsolt: szia, csak ujra idekukkantottam, hogy all a projekt. de latom halad, tehat nem aggodom :) ha tell... (2008.06.24. 14:55) Nyááár
  • Nikike: "Sok energiabefektetés", nem volt ám az olyan sok és nagyon szívesen, máskor is (szeptember :), na... (2008.06.12. 20:54) Dúdoldbelehogylabambaaa

Linkblog

Streetball, eső és fociebé'

2008.06.08. 12:47 Carcharias

 Pénteken sikeresen abszolváltam életem első "földrajzi előadását"! Pozitív csalódást keltett őszintén megvallva a gimnázium! A megjelentek száma szerintem súrolta az 50et! Azt sajnos nem tudom megmondani, hogy hogyan sikeredett, mert sajnos nem tudtam végighallgatni, el voltam foglalva mással:D Meg lehet kérdezni a megjelenteket! Szerdán fél 3-tól a Bánkiban teszem tiszteletemet, ahova sajnos csak hétfőn tudom kiplakátolni a kiplakátolnivalót.
 Szombaton dunaújvárosi "steelball" versenytől izzodt a Vasmű út aszfaltja, már amennyire az eső engedte, mert miután kilátogadtam "szponzort keresni", rá egy órára lezuhant az eső az egekből, a későbbi meccsek nagy bánatára. Persze ez idő alatt sem tétlenkedtem szép summát gyűjtöttem össze a régi labdapattogtató haveroktól! Az EFOTT-os hölgyekkel pedig majd az EFOTTon találkozunk:P!
 Tegnap ugye kezdetét vette a nagy fociőrület, úgyhogy mi is fotelkarfát, no meg söröskorsót ragadtunk a srácokkal és ki-ki őrjöngve szurkolt kedvenceinek. Ma rámkerül a sor, ugyanis ma játszik az a csapat akik 11en vannak és mindig nyernek. Úgyhogy hajrá németek, jó szurkolást Nektek is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://100forinttal.blog.hu/api/trackback/id/tr27509489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása