HTML

100 Forinttal a Föld körül

Elhatároztam, hogy körbeutazom a világot 100 forintok gyűjtéséből. a blog a gyűjtés kezdetétől az utazás végéig fog szólni.

Friss topikok

  • craigerone: Hello Gabor Csak most talaltam meg a blogod, meg nem volt idom az egeszet vegigolvasni, de kurvaj... (2010.01.02. 01:39) Az új póló és a szeptember kezdetét veszi...
  • Carcharias: Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll ... (2008.09.21. 18:00) Jesus Christ avagy stoppal 'Halason
  • Fanni: reszkess balaton:) na akkor vegre mar csak talalkozunk,nemde?de-de.p (2008.07.06. 12:52) Még egy kör!
  • zsolt: szia, csak ujra idekukkantottam, hogy all a projekt. de latom halad, tehat nem aggodom :) ha tell... (2008.06.24. 14:55) Nyááár
  • Nikike: "Sok energiabefektetés", nem volt ám az olyan sok és nagyon szívesen, máskor is (szeptember :), na... (2008.06.12. 20:54) Dúdoldbelehogylabambaaa

Linkblog

Jesus Christ avagy stoppal 'Halason

2008.09.05. 15:40 Carcharias

  ...megint bezajdult az élet. Mondtam vízhólyagos lábbal, új cipőmmel miután hazaérkeztem tegnap este Pestről. Új egyetembe is vágtam bizony a fejszémet, ami nálunk a ZSKF nevet viseli, s nemzetközi tanulmányokat fognak oktatni nekem levelezős megoldásban. Hát unatkoztam...HAHA. E mellett persze zajlik még kicsiny életem folyójának jege, munkaügyben is előrelépés várható:Hétfőn már munkaszerződést írok alá--->Éljen, éljen! Nemsokára ahogy majd időm engedi elkezdem az "országjáró" túrámat, aminek első állomásai Eger, Makó és esetlegesen Kiskunhalas lenne. Ahol az Indiáról szóló előadást hallgathatná a nagyérdemű, itthon(értsd Dunaújváros) pedig a maláj-thai tengely forogna képekkel illusztrálva kicsiny városunk középiskoláiban.

 Elkezdtem edzeni is! Persze izmosabb nem lettem tőle, ugyanis itt a stoppolást kell érteni mint sportág, a wörkáut intenzitása pedig egy Dunaújváros-Kiskunhalas távnak felelt meg. Hiába, unatkoztam kedden, kiálltam a 6-osra. Látlak, ne nevess!:D Megjegyzem egyszerre indultam a szegedi busszal és 14 percet vertem rá, pedig én 3 járművel is utaztam. Stoppolni jó. Márcsak azért is mert e cirka 100 perc alatt 3 teljesen különböző de a maguk nevében egyedülálló személyiséggel hozott össze a sors, akinek ezuttal is köszönöm, hogy van! vagy nincs... Majd jövök, most macskaetetés! Vízhólyagos lábbal....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://100forinttal.blog.hu/api/trackback/id/tr64649901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mélyen dekoltált lány:) 2008.09.15. 17:09:34

Milyen isteni sugallat vezérelt , mikor eldöntötted,h Halasra stoppolsz?:) Gondolom nem a csipke és nem is a tablás bor szeretete miatt indultál útnak:P Remélem érted és szereted is a tréfát,ezt nem hagyhattam szó nélkül:) BTW blogcímed ötletet adott valamihez:)
Üdv

Carcharias 2008.09.21. 18:00:28

Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll szándékomban kiadni. HA megkérdezhetném, blogcímem mihez adott ötletet?
süti beállítások módosítása