HTML

100 Forinttal a Föld körül

Elhatároztam, hogy körbeutazom a világot 100 forintok gyűjtéséből. a blog a gyűjtés kezdetétől az utazás végéig fog szólni.

Friss topikok

  • craigerone: Hello Gabor Csak most talaltam meg a blogod, meg nem volt idom az egeszet vegigolvasni, de kurvaj... (2010.01.02. 01:39) Az új póló és a szeptember kezdetét veszi...
  • Carcharias: Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll ... (2008.09.21. 18:00) Jesus Christ avagy stoppal 'Halason
  • Fanni: reszkess balaton:) na akkor vegre mar csak talalkozunk,nemde?de-de.p (2008.07.06. 12:52) Még egy kör!
  • zsolt: szia, csak ujra idekukkantottam, hogy all a projekt. de latom halad, tehat nem aggodom :) ha tell... (2008.06.24. 14:55) Nyááár
  • Nikike: "Sok energiabefektetés", nem volt ám az olyan sok és nagyon szívesen, máskor is (szeptember :), na... (2008.06.12. 20:54) Dúdoldbelehogylabambaaa

Linkblog

Új hónap

2008.06.02. 18:21 Carcharias

 Meghúztak. Nem nagyon, kicsit. Már mint a vizsgán amin ma voltam, de sebaj van javítási lehetőség. Egyre-egyre terjeszkedik az Indiás előadás, amihez  plakátragasztás holnap meg is történik. Szép munkát végeztek a srácok a nyomdában. Next gyűjtési nap szerda, Budapest, annak is a délutánja, ugyanis reggel megint vizsgázom drága egyetlen gombáimból. Enni jobb őket mint beszélni róluk. A média felől egyelőre sűvítő némaság köszönget, de engem se a tatár nem hajt, se más, so várakozó állásban vigyázba zárjuk bokánk. Királyi többes, mi!;)
 Sikerült felvennem a kapcsolatot egy nagy utazóval kinek személye Ivi. Ő 2004-2005 ben indult Föld körüli "túrára", de sajnos meg kellett szakítania útját, egy sajnálatos baleset miatt. Ha többet szeretnél róla és a kalandjáról tudni:www.396nap.ahogyerzed.hu. Minden tiszteletet megérdemel az úriember, akivel remélem hamarosan találkozni is lesz szerencsém. Erre minden esély megvan! Addig is visszagörnyedve süllyedek könyveim fölé...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://100forinttal.blog.hu/api/trackback/id/tr38499841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xtina 2008.06.03. 15:56:07

Szijja! Én dunaújvárosból irok és én voltam az aki elöcör kb 65.-ne adott aznap hozzájáruló összeget:) és mellesleg én voltam az aki nagyon extrém összeget adott...:D remélem sikerül élménnyel teli utat tennned a földkörül:) SOK SIKKERT! Tina voltam:)

Zoli · http://www.szig12b.tar.hu 2008.06.03. 20:21:46

Szevasz Gábor!

Csináltam némi reklámot az osztályfórumon, majd nézd meg! :)

Ja, és összeget átutalni is lehet? Már többen kérdezték! :) (nem vicc)

Lenois 2008.06.04. 12:29:41

Hello! Én vagyok az eltéről az egyik elsőéves lány, aki földgömbnél kicsit később csatlakozott, és még egyszer el kellett mondanod hogy mijáratban vagy:P
Iszonyatosan tetszik az ötleted, nagyon bírom ha valakinek őrült ötletei vannak és kitart mellette:)
Sok sikert kívánok hozzá, reklámozni foglak;) Hol találhatlak meg további összegekkel?

Zitt 2008.06.05. 09:21:05

Szia!:)

Sok sikert a világkörüli úthoz! Őrült ötlet,de úgyis megvalósítod:)
Számlaszámot mikor teszel közzé?:)csak hogy többen támogathassanak...
süti beállítások módosítása