HTML

100 Forinttal a Föld körül

Elhatároztam, hogy körbeutazom a világot 100 forintok gyűjtéséből. a blog a gyűjtés kezdetétől az utazás végéig fog szólni.

Friss topikok

  • craigerone: Hello Gabor Csak most talaltam meg a blogod, meg nem volt idom az egeszet vegigolvasni, de kurvaj... (2010.01.02. 01:39) Az új póló és a szeptember kezdetét veszi...
  • Carcharias: Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll ... (2008.09.21. 18:00) Jesus Christ avagy stoppal 'Halason
  • Fanni: reszkess balaton:) na akkor vegre mar csak talalkozunk,nemde?de-de.p (2008.07.06. 12:52) Még egy kör!
  • zsolt: szia, csak ujra idekukkantottam, hogy all a projekt. de latom halad, tehat nem aggodom :) ha tell... (2008.06.24. 14:55) Nyááár
  • Nikike: "Sok energiabefektetés", nem volt ám az olyan sok és nagyon szívesen, máskor is (szeptember :), na... (2008.06.12. 20:54) Dúdoldbelehogylabambaaa

Linkblog

Busy

2008.06.05. 20:42 Carcharias

 Ismételten Jóestét'! Sikeresen túltettem magam egy kétnapos budapesti kiruccanáson, és jelenleg a holnapi előadásomra készülök amire mindenkit szeretettel várok! Ez a dunaújvárosi Széchenyi István Gimnázium 211-es termében fog elkezdődni 2 órától. A témája pedig az indiai utazásomat foglalja magában. Nem kell nagyraszabott adatokkal és nevekkel teletűzdelt földrajzi recitálásra számítani, fiatalos lendülettel próbálom majd megkostóltatni a hallgatóságot eme távoli ország ízeivel. Megmondom őszintén egy kicsit izgulok, de annyiszor átforgattam már az agyamba, hogyan s miként, hogy egész biztosan vicces lesz!:D Gyere el és nézd meg!!!
 A mai bejegyzésem címe nem takar mást, mint hogy oltárian elfoglalt vagyok. Holnap is 9kor még Budapesten vizitálok a növénytani tanszéken, mikológia jegynézőben. Jó, hogy ma jöttem haza és holnap reggel megint mehetek fél óra erejéig Pestre(Budára). Sajnos ez az albérlethiány átka. Aki befogadna néhanapján jelentkezzen!!!:D
 A napokban többen bombáztak egy megfontolandó ötlettel... Ez pedig nem lenne más, mint közzétenni egy számlaszámot, amire bárki bármikor utalhatná a 100 forintot, megkönnyítve ezzel dolgomat. Az ötlet nem tőlem származik, de még mindenképpen meg kell fontoljam és nem utolsó sorban utánajárnom a hogyanjának, milyéntjének.Amint dűlőre jutottam, megtudjátok, hogyan döntöttem! Holnap pedig találkozunk! Jó éjszakát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://100forinttal.blog.hu/api/trackback/id/tr90505745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása