HTML

100 Forinttal a Föld körül

Elhatároztam, hogy körbeutazom a világot 100 forintok gyűjtéséből. a blog a gyűjtés kezdetétől az utazás végéig fog szólni.

Friss topikok

  • craigerone: Hello Gabor Csak most talaltam meg a blogod, meg nem volt idom az egeszet vegigolvasni, de kurvaj... (2010.01.02. 01:39) Az új póló és a szeptember kezdetét veszi...
  • Carcharias: Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll ... (2008.09.21. 18:00) Jesus Christ avagy stoppal 'Halason
  • Fanni: reszkess balaton:) na akkor vegre mar csak talalkozunk,nemde?de-de.p (2008.07.06. 12:52) Még egy kör!
  • zsolt: szia, csak ujra idekukkantottam, hogy all a projekt. de latom halad, tehat nem aggodom :) ha tell... (2008.06.24. 14:55) Nyááár
  • Nikike: "Sok energiabefektetés", nem volt ám az olyan sok és nagyon szívesen, máskor is (szeptember :), na... (2008.06.12. 20:54) Dúdoldbelehogylabambaaa

Linkblog

Pfuh.

2008.06.15. 17:56 Carcharias

 Ivivel történő találkozásom óta kicsit más megközelítésből kezdtem el nézegetni őrült ötletemet. Rengeteg hasznos információval látott el, amiken komolyan elgondolkoztam és arra jutottam, igaza van! Rébuszokban beszélek, igen és úgy is fogok addig, míg ezeket a zseniális fogásokat meg nem valósítom. Ez lehet egy kis időbe fog telni, de mindenképpen megéri, hogy foglalkozzak velük és végül leszüretelhessem a gyümölcsüket.
 Sajnos nem túl jó lelki állapotomban írom ezen sorokat, mióta elindult a "100 forinttal a Föld körül" dolog, talán most értem el egy mélypontra, bár hangsúlyozom nem a projekt miatt, sokkal inkább csak úgy. Magánéleti szindrómák, miegymás. Ugyanakkor jó dolgok is történnek mostanában velem, hisz az élet tele van szép dolgokkal, csak rá kell jönnünk, hogy számunkra mik illetve kik adják ezeket. Kicsit most jó lenne kikapcsolni mindent pihenni pár évet:D, s újult erőre kapva folytani ott ahol abbahagytam. Hát hajrá kis álmodozó, hajrá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://100forinttal.blog.hu/api/trackback/id/tr73521714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása