HTML

100 Forinttal a Föld körül

Elhatároztam, hogy körbeutazom a világot 100 forintok gyűjtéséből. a blog a gyűjtés kezdetétől az utazás végéig fog szólni.

Friss topikok

  • craigerone: Hello Gabor Csak most talaltam meg a blogod, meg nem volt idom az egeszet vegigolvasni, de kurvaj... (2010.01.02. 01:39) Az új póló és a szeptember kezdetét veszi...
  • Carcharias: Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll ... (2008.09.21. 18:00) Jesus Christ avagy stoppal 'Halason
  • Fanni: reszkess balaton:) na akkor vegre mar csak talalkozunk,nemde?de-de.p (2008.07.06. 12:52) Még egy kör!
  • zsolt: szia, csak ujra idekukkantottam, hogy all a projekt. de latom halad, tehat nem aggodom :) ha tell... (2008.06.24. 14:55) Nyááár
  • Nikike: "Sok energiabefektetés", nem volt ám az olyan sok és nagyon szívesen, máskor is (szeptember :), na... (2008.06.12. 20:54) Dúdoldbelehogylabambaaa

Linkblog

2. előadás

2008.06.10. 20:23 Carcharias


 Holnap újonnan sok szeretettel várok mindenkit, ezáltal a Bánki Donát Gimnáziumban megrendezendő indiai élménybeszámolómra. A kezdés ezúttal fél 3-kor lesz a Club terem nevezetű helyiségben! A vizsgáim sikeresen haladnak előre, tűltettem magam a gombákon és Darwinon, most a legközelebbi megmérettetés hétfő, a szenvedő alany pedig a mikrobiológia lesz...rosszabb esetben én. holnap tehát Dunaújvárosban tevékenykedem, majd az ezt követő csütörtökön irány Budapest! A mostani útvonal a Deák tér, Andrássy út és környéke lészen, úgyhogy ott megtalálsz ha szeretnél nekem kedveskedni! Csütörtökig pedig hajrá németek!!!! Alább kaptok egy kis kedveskedést az én álom tizenegyemről! A kapus sajnos már megsérült:D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://100forinttal.blog.hu/api/trackback/id/tr58513621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eron 2008.06.11. 16:50:29

Hello Gábor!
Ott voltam a bánkis előadáson, bár SZIGes vagyok de arra nem tudtam elmenni kihagyni viszont semmiképp sem akartam.
Dióhéjban annyi a mondandóm hogy tisztelet és grat az egészért amit és ahogyan csinálsz! Várom a szeptemberi előadást nagyon, Thaiföld engem személy szerint jobban vonz mint India, tudod a backpacker meg the beach kultusz, ha van ember akinek gondolom nem kell ecsetelni az te vagy... :)
részemről szintén imádok utazni, bár nálad pont annyival vagyok fiatalabb és korlátozottabb suli meg lehetőségek terén, hogy saját szervezésben direktbusszal helyben rábízva magamat a véletlenre csak európán belül voltam még... de nyárra adódott egy nagyon nagy lehetőség a kék túlpartjára ami bár csak részben de nagy önállóságot biztosít.
na mindenesetre big up, és alig várom a szeptemberi előadást de ha nagyon rendes vagy emailben dobhatnál egy ízelítőt pár kép formájában pont annyi kommenttel amennyire az idődből futja...:)
e
süti beállítások módosítása