HTML

100 Forinttal a Föld körül

Elhatároztam, hogy körbeutazom a világot 100 forintok gyűjtéséből. a blog a gyűjtés kezdetétől az utazás végéig fog szólni.

Friss topikok

  • craigerone: Hello Gabor Csak most talaltam meg a blogod, meg nem volt idom az egeszet vegigolvasni, de kurvaj... (2010.01.02. 01:39) Az új póló és a szeptember kezdetét veszi...
  • Carcharias: Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll ... (2008.09.21. 18:00) Jesus Christ avagy stoppal 'Halason
  • Fanni: reszkess balaton:) na akkor vegre mar csak talalkozunk,nemde?de-de.p (2008.07.06. 12:52) Még egy kör!
  • zsolt: szia, csak ujra idekukkantottam, hogy all a projekt. de latom halad, tehat nem aggodom :) ha tell... (2008.06.24. 14:55) Nyááár
  • Nikike: "Sok energiabefektetés", nem volt ám az olyan sok és nagyon szívesen, máskor is (szeptember :), na... (2008.06.12. 20:54) Dúdoldbelehogylabambaaa

Linkblog

A média beköszön?

2008.05.27. 17:25 Carcharias

 Pfuh, jó meleg volt ma, nem? De! El is döntöttem, nem megyek én Afrikába! Dehogynem! A világért ki nem hagynám. Kutatgattam, nyomoztam útinformációk után, különböző portálokon több kevesebb sikerrel. Miközben az ember megfordul sok helyen, a világháló dzsungelétől kezdve a Dózsa moziig(ugye 3kor!), sok minden érdekessel, hasznossal találkozik. Így sodort elém mai is egy kedves, aranyos hölgyet az utca pora. Másfél perces monológom után meglepődve kérdezte:"Te még hogy nem vagy benne az újságba?"! Hát kéremszépen, nem keresett még meg az újság. Mondjuk azt, hogy idáig?! Egy gyors bemutatkozás telefonszám és e-mailcím csere után ígéretet kaptam, ne várjak sokáig, a héten megkeresnek. A hölgyemény ugyanis a helyi médiánál dolgozik, mint ez hamar ki is derült. Kíváncsian várom...
 Ma aztán még ajánlatot kaptam mobiltelefon-kereskedésre, amit köszöntem szépen kihagytam, nem hiszem, hogy túl jól jártam volna vele. Az úriember hosszan taglalva adta nekem elő mennyire jól járnék én a helyi telefonkereskedőnél az ő általa piti összegért felajánlott készülékkel, amin cirka ezreket kereshettem volna. Persze ezzel is csak támogatni szerette volna a projektet! Díjjazuk a szándékot, köszönöm szépen!:)
 Ma volt szerencsém 10 percre beszélgetni volt iskolám igazgatójával, ami konzultáció során egy útibeszámoló tartásának ötlete vetődött fel az indiai és dél-kelet-ázsiai utamról. Reméljük összejön, nem szeretnék semmit sem elkiabálni. A két lány a buszmegállóban pedig felettébb érdekes volt számomra, hogyne!:D Sziasztooook.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://100forinttal.blog.hu/api/trackback/id/tr16490449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása