HTML

100 Forinttal a Föld körül

Elhatároztam, hogy körbeutazom a világot 100 forintok gyűjtéséből. a blog a gyűjtés kezdetétől az utazás végéig fog szólni.

Friss topikok

  • craigerone: Hello Gabor Csak most talaltam meg a blogod, meg nem volt idom az egeszet vegigolvasni, de kurvaj... (2010.01.02. 01:39) Az új póló és a szeptember kezdetét veszi...
  • Carcharias: Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll ... (2008.09.21. 18:00) Jesus Christ avagy stoppal 'Halason
  • Fanni: reszkess balaton:) na akkor vegre mar csak talalkozunk,nemde?de-de.p (2008.07.06. 12:52) Még egy kör!
  • zsolt: szia, csak ujra idekukkantottam, hogy all a projekt. de latom halad, tehat nem aggodom :) ha tell... (2008.06.24. 14:55) Nyááár
  • Nikike: "Sok energiabefektetés", nem volt ám az olyan sok és nagyon szívesen, máskor is (szeptember :), na... (2008.06.12. 20:54) Dúdoldbelehogylabambaaa

Linkblog

Első dunaújvárosi délután

2008.05.17. 23:32 Carcharias

 Nah, ezt is túléltem! Igazság szerint nem is volt mit! Mindenki nagyon rendes volt, abszolút semmi negatívat nem tapasztaltam az embereken. Kora délután sikerült szundítanom a tv előtt egy másfél órát, de belefért, mert anyukám bablevese után újult erővel tudtam belevetni magam a paneldzsungel labirintusába. Mondhatni tök jól éreztem magam az egész délután folyamán, ismerős és kevésbé ismerős arcok, kellemes párperces beszélgetések érdeklődő idegenekkel. Ebből a későbbiekben akár egy szociológiai tanulmányt is lehetne írni, na de az élet se nem a TÁTK felé, sem a PPK küszöbére nem vetett. A roadshow forgatagában sikerült egy igazán tartalmas elmélyült beszélgetést folytatnom egy úriemberrel, aki nyomban őrültnek tartott, hát mikor elregéltem neki, hogy tengerbiológus leszek ha nagy leszek. Taccs! Na jó, ehhez lesz még egy-két szava az állatrendszertan-tanszéknek, a mol-bioszról nem is beszélve...
 Nem mellékesen ma számos kételkedővel is találkoztam, akiket végül sikerült 2 vállra fektetnem meggyőzési technikáimmal és gyanítom, azóta ők is szakadatlanul olvassák blogomat.:) Bedöglött a nyomtatónk, elfogyott a "regisztrációs-papír", avagy dokumentációs-ív, nem tudok újat nyomtatni, ugyanis a haverom(kinek nyomtatója van) sem veszi fel a telefont! HELP!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://100forinttal.blog.hu/api/trackback/id/tr77474739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása