HTML

100 Forinttal a Föld körül

Elhatároztam, hogy körbeutazom a világot 100 forintok gyűjtéséből. a blog a gyűjtés kezdetétől az utazás végéig fog szólni.

Friss topikok

  • craigerone: Hello Gabor Csak most talaltam meg a blogod, meg nem volt idom az egeszet vegigolvasni, de kurvaj... (2010.01.02. 01:39) Az új póló és a szeptember kezdetét veszi...
  • Carcharias: Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll ... (2008.09.21. 18:00) Jesus Christ avagy stoppal 'Halason
  • Fanni: reszkess balaton:) na akkor vegre mar csak talalkozunk,nemde?de-de.p (2008.07.06. 12:52) Még egy kör!
  • zsolt: szia, csak ujra idekukkantottam, hogy all a projekt. de latom halad, tehat nem aggodom :) ha tell... (2008.06.24. 14:55) Nyááár
  • Nikike: "Sok energiabefektetés", nem volt ám az olyan sok és nagyon szívesen, máskor is (szeptember :), na... (2008.06.12. 20:54) Dúdoldbelehogylabambaaa

Linkblog

Koldulás!!!

2008.05.26. 21:18 Carcharias

 Ismét egy vicces és jó nap! Dunaújvárosban koptattam cipőmet, bejártam a megszokott utcákat, parkokat. Sajnos egyre inkább szembetűnő tény,hogy kicsi ez a város. Ma is sikerült számtalan, már "meglátogatott" emberrel találkozni. Kedvenc beszólásom egyikőjüktől: "Na ,aztán majd én finanszírozom az egészet, mi?!":D Dehogy! Szerencsére rengetegen vannak akiknek tetszik az ötlet és szívesen támogatnak. Persze akadnak olyanok is akik nem. Ez így van rendjén. Kritika kell is és jöhet. Egyik utazási fórumon említettem meg ötletemet, ahol első és ezidáig egyetlen hozzászólás ez volt: "megneztem a blogot, es igazabol semmi mas mint koldulas, gyorsabb lenne ha kiallnal a sarokra keregetni, persze lehet munkaval is penzhez jutni de gondolom az budos".  Igen, hát nem mindenkinek van 700rugós netto fizuja hetente. Köztük nekem sem. Ha lenne, valószínüleg soha az életbe nem jutna eszembe KOLDULNI! Szerencsére azért van viszonyítási  alapom. 20 éves fejjel összehoztam magamnak egy Indiát és egysmást, sajnos nem itthon, de a két kezemmel. De megnézem azt, aki ilyen idősen egyetemre jár, dolgozik és mellékesen világkörüli útra megy együtt. 1év alatt. Nem tartom kizártnak. Minden lehet, persze. Persze lehet koldusnak hívni bátran, nem fogok miatta sem pedagógust verni, sem 8 éves kisiskolásokat lehúzni a buszmegállóban. Ezek sajnos mindennapi dolgok. nem csak itt nálunk, a világ több pontján is. Azok akik tizenévesen ilyeneket tesznek, pályázhatnak nagy eséllyel felnőtt korukra KOLDUS címre. Hálistennek' a világ még ott tart, hogy ezeket az embereket elitéli és bünteti.Sok múlik a családon, a környezeten na meg a géneken. Ezeket nem tudjuk megválasztani és ezért is nehéz erről beszélni, ezeket a szituációkat kezelni. Mindig is lesz kétkedő, lesz gyilkos és jótevő, sikkasztó politikus és őrült egyetemista. Míg világ a világ. Hát én ezt a világot szeretném körbejárni.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://100forinttal.blog.hu/api/trackback/id/tr21489265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vivi :] 2008.05.26. 23:01:18

Szia!
Én vagyok az egyik csaj a sok ember közül, akivel ma találkoztál a petőfi ligetben. :) Mikor odajöttél azt hittem hogy felkérsz arra h szerepeljünk a filmedben....:D mer ez történt velünk a múlthéten :) Mi nekik is szívesen segítettünk, pont ugy mint neked :) Nekem nagyon tetszik az ötleted és a póló is meg az is ahogy hozzá állsz , gondolom evvel nem vagyok egyedül! :) Remélem összejön! :P Akik meg ilyen negatívan állnak hozzá ehhez a dologhoz, azok nem szeretnek élni. XD További sok sikert a 100 ft-os gyűjtéshez!! :P na páá! :)

zsolt 2008.05.27. 16:53:20

szia, hogy miket talal neha az ember! :) egyelore a drukkolason kivul nem tudok tobbet felajanlani a kuldetesed sikerehez. de ha veletlenul dublinba is eljossz egy kis gyujtesre, akkor nem is csak egy szazforintossal hanem egy juroval is beszallok a koltsegeidbe. sok sikert, hajra!

Carcharias 2008.05.27. 17:39:24


Szia Zsolt! Respect neked, hogy Dublinból is sikerült rámtalálnod, köszönöm szépen a drukkolást! Aztán ha pedig te Londonba fogsz járni jővőre, mondjuk az indulás kezdetekor, mindenképpen számítok a támogatásra! Megkérdezhetem, hogy sikerült ráakadnod a blogra??

Xtina 2008.06.03. 16:04:30

szijjja uhh itt azt hittem rólamis írni fogsz de nem:D a 70-ft-os oltári hozzájárulással:D segáz...:)

Xtina 2008.06.03. 16:04:35

szijjja uhh itt azt hittem rólamis írni fogsz de nem:D a 70-ft-os oltári hozzájárulással:D segáz...:)

zsolt 2008.06.06. 13:33:45

szia carcharias, kerdesedre valaszolva: az utazas.com "rendszeres" latogatoja vagyok, illetve nem csak latogatom, hanem hasznalom is, amire valo. legutobb is, amikor egy hirdetest dobtam fel, rutinbol vegigneztem a tobbi cimszot is, es megakadt a szemem a te topikodon. vegigolvastam a hozzaszolasokat, es abban volt ennek a blognak a cime is. tehat ez a sztorija annak, hogy ilyen messzirol is raakadhat az ember erdekessegekre. bar asszem manapsag mar nem igazan ertelmezheto a "messze" szo, miota a vilaghalon keresztul mindent pillanatok alatt eler az ember. jelenleg nem tervezek angliai tartozkodast jovore, de ki tudja? mindenesetre ha csak az en hozzajarulasomon mulik a vallalkozasod sikere, akkor megoldjuk :) minden jot a `nagy utazashoz`
süti beállítások módosítása