HTML

100 Forinttal a Föld körül

Elhatároztam, hogy körbeutazom a világot 100 forintok gyűjtéséből. a blog a gyűjtés kezdetétől az utazás végéig fog szólni.

Friss topikok

  • craigerone: Hello Gabor Csak most talaltam meg a blogod, meg nem volt idom az egeszet vegigolvasni, de kurvaj... (2010.01.02. 01:39) Az új póló és a szeptember kezdetét veszi...
  • Carcharias: Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll ... (2008.09.21. 18:00) Jesus Christ avagy stoppal 'Halason
  • Fanni: reszkess balaton:) na akkor vegre mar csak talalkozunk,nemde?de-de.p (2008.07.06. 12:52) Még egy kör!
  • zsolt: szia, csak ujra idekukkantottam, hogy all a projekt. de latom halad, tehat nem aggodom :) ha tell... (2008.06.24. 14:55) Nyááár
  • Nikike: "Sok energiabefektetés", nem volt ám az olyan sok és nagyon szívesen, máskor is (szeptember :), na... (2008.06.12. 20:54) Dúdoldbelehogylabambaaa

Linkblog

A 3. hét

2008.05.25. 21:05 Carcharias

 Holnap kezdődik a gyűjtés-rész harmadik hete. Igazából most többenek rá, mennyire az elején vagyok még mindennek és még milyen hosszú út áll elöttem. Most persze főleg a támogatás-beszerzésre gondolok, de szerintem senki sem vitatja azt, hogy a Földet sem lesz éppen rövid idő megkerülni. Egyre többet és többet nézelődöm, olvasok, érdeklődöm az útitervet illetően és minden bizonnyal  egyszerűsödni fog. Leginkább Afrikától kezdtem el tartani. Rengetek fórumot látogatok és az egyiken rábukkantam egy Budapest-Fokváros szárazföldi útleírásra, ami 6 hónapot vett igénybe stoppal, tömegközlekedéssel. Sikerült megszereznem  Dr Kubassek János telefonszámát. Ő hazánk egyik legismertebb kortárs utazója, geográfusa. Reménykedem, hogy mihamarabb fel tudom venni vele a kapcsolatot és ez minden bizonnyal azt is fogja jelenteni, hogy sok hasznos ötletre tanácsra tudok majd szert tenni általa. Halovány reménysugár támadt minap  médiarészről is, de ez még teljesen képlékeny, nem is szeretnék még róla nagyon beszélni. Mindenképp bizakodó vagyok!
 A hétvége legpozitívabb ténye pedig, hogy vannak emberek akik hallottak rólam, a projektről és leszólítva az utcán vagy kisvárosom szórakozóhelyén, bátorítanak és nyújtják mosolyogva a 100ast: "Sok sikert, jó utat, drukkolok"!
 Minden bizonnyal rengeteg hullámvölgyben lesz lesz még részem a gyűjtés fázisban, mikor a hátam közepére sem kívánom az utcát, az embereket, mikor inkább otthon feküdnék és lógatnám a lábamat.. Rögös lesz az út, ez biztos. Azonban annyi jót kaptam az emberekről az ötlet kapcsán, hogy úgy érzem, muszáj megcsinálnom! Jah, és jó, hogy így érzem;)
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://100forinttal.blog.hu/api/trackback/id/tr36487194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikike 2008.05.26. 21:23:03

Bár nem ismerjük egymást, de arra gondoltam picit segítenék neked, ha ennyi segítség még belefér. Bánkiba járok és szerintem az igazgatót meg lehetne fűzni, hogy terjesszük ezt az enyhén örűlt :) ötletet az iskolában. Pl: tanítás után össze lehetne toborozni a népet vagy vmi. Ha úgy gondolod megoldható, írj egy e-mailt: nkozma@freemail.hu
Sok sikert! :)
süti beállítások módosítása