HTML

100 Forinttal a Föld körül

Elhatároztam, hogy körbeutazom a világot 100 forintok gyűjtéséből. a blog a gyűjtés kezdetétől az utazás végéig fog szólni.

Friss topikok

  • craigerone: Hello Gabor Csak most talaltam meg a blogod, meg nem volt idom az egeszet vegigolvasni, de kurvaj... (2010.01.02. 01:39) Az új póló és a szeptember kezdetét veszi...
  • Carcharias: Teljes mértékben titkos szándék vezérelt Bács-kiskun eme gyöngyszemére. Sajnálatos módon nem áll ... (2008.09.21. 18:00) Jesus Christ avagy stoppal 'Halason
  • Fanni: reszkess balaton:) na akkor vegre mar csak talalkozunk,nemde?de-de.p (2008.07.06. 12:52) Még egy kör!
  • zsolt: szia, csak ujra idekukkantottam, hogy all a projekt. de latom halad, tehat nem aggodom :) ha tell... (2008.06.24. 14:55) Nyááár
  • Nikike: "Sok energiabefektetés", nem volt ám az olyan sok és nagyon szívesen, máskor is (szeptember :), na... (2008.06.12. 20:54) Dúdoldbelehogylabambaaa

Linkblog

Those blue eyes!

2008.05.18. 21:39 Carcharias

 Fáradtan, ám ismét pozitív élményekkel rogytam le a számítógép elé a hosszú hétvégém után. Adminisztrációs problémáim (na meg az ágy marasztalása) miatt, sikerült a mai nap csak délután tevékenykednem. Első utam volt londoni szobatársam videótékájába vezetett, ahol is sikerült többszörösíteni a "név-összeg-aláírás" táblázatomat egy nem 100%-osan szuperáló nyomtató segítségével. Remélem azóta jobban van szegény...:P Ezután irány kedvenc bevásárlóhelyünk ahol körülbelül 3 órán át szomorítottam az éhes-szomjas emberhadat. A hostesshölgyek 6 órási felajánlását még megvártam, majd egy kis szülői kitérő után, nekiindultam a belvárosnak. Dózsamozi rulez, na meg a feketehajú srácnak tengermély tisztelet, kinek sikerült 200 métert futnia a százassal, csak hogy odaadja nekem! Thanks! A kora este egy csendes dunaparti sétával záródott, na meg a 13as buszra várva a város (és akkor most szigorú voltam) legszebb kék szempárjával. Holnap bank, aztán irány a nagyfalu, called Budapest, csütörtökön vizsgázom, addig ott megtalálsz! Figyellek áám! Na jó éjt.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://100forinttal.blog.hu/api/trackback/id/tr21475944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jason 2008.05.19. 15:42:58

Üdvözletem! A fekete haju srác (Fisi) nem vett észre téged :) mi mondtuk hoyg ott mentél és intettél azt elkezdett futni :D Remélem összejön a vizsgád és ez az egész terv... Jamaikából a képeslapot ne felejtsd :D További kellemes napot! Páá

laura 2008.05.20. 17:44:08

Na, szerintem egy kicsit túlzól a szemeimmel kapcsolatban :)

Halacska 2008.05.20. 21:48:13

Na sziasztok!!! Én vagyok a fekete haju srác.......igaz nem vettelek észre(sorry) de egyböl futottam viszont életem csucsát 200m 5 mp alatt XD Remélem nagyon durván jol öszejön a terved és Jamicábol a képeslap a papának is jöhet. :D pááás

ZsuZsu 2008.05.20. 22:01:39

Ismerem a fekete hajo srácot :D naon jofej gyerek puszi halacskám :)

Carcharias 2008.05.20. 22:40:49

Tényleg köszönöm mindenkinek! Nagyon jó érezni, hogy ilyen sokan láttok fantáziát ebben az egészben! Legközelebb meg tényleg órdíts rám: "Helló te hülye, adok valamit, vááárj!":D
süti beállítások módosítása